p-arty is all we do.. shalala

Nu var det jätte längesen igen men min dator vägrar att fungera överhuvudtaget så jag har fått låna min fina kompanjons dator tills imorgon. Lycklig är jag för det!
Så idag är det min kära mammas födelsedag så har fullt upp här med släkten men ett inlägg hinner jag med nu innan resten kommer.
Kan börja med att säga att valborg var sjukt rolig, Uppsala på morgonen-grillning hemma hos mig-uppsala igen och slutligen så åkte jag och alexandra till tierp på fest och där stanna vi tills nattåget gick hemåt.

Och den här helgen började med en klassträff i fredags, underbart att träffa alla HP- tjejer! kvällen började lugnt och fint men efter någon timme så var vi igång med dans, skratt och prat om gamla minnen. Det var roligt att se alla igen och jag hoppas verkligen att vi kan ses så snart som möjligt igen.
Fick även reda på en jätte rolig nyhet och jag är så glad för eran skull!!

I lördags så låg jag i sängen i stort sett hela dagen men vid fyra tiden så kom hanna över och tog tag i mitt bakis mående. Det blev kortspel och piggelingdrinkar och efter en timme så var min fina sprit slut, tänkte att jag skulle lugna mig men nej det blev fler drinkar av danne och sen vidare på festen som calle hade fixat, hur nice som helst. Innan natten var slut så var vinaren också tom och dansgolvet var prio ett, där körde vi allt, jag och therese lyckades med något som vanligt men det löste vi fint, eheh. 
Kvällen var så jävla rolig och jag skulle inte tacka nej till en sån här lokalfest igen.
Igår mådde man verkligen som man förtjäna, tog en vända till kiosken med hanna för att få i oss mat och det slutade med att man ville spy i diket och dö på sturt men vi klarade oss hem till soffan. Där låg vi och åma oss, kollade på sunes sommar och drack för jävla mycket vatten. Det var min helg och det var den bästa på länge.

En stor puss till er alla!!
Trackback
RSS 2.0