seven days a week, every minute of the day

Idag fick det bli 1 timmes zumbapass at ellens place, även om vi båda var dödare än döden imorse så klarade vi av det också tillslut, känslan efteråt är obeskrivlig. Vi gjorde den orginella frukosten tillsammans och sen skutta jag över till mig och fixa det sista innan sandra kom och hämta mig, en tripp till tierp för en lunch på brorsans och sen till sjukhuset. Fick en lite sen födelsedagspresent av gumman med, många minnen och väldigt personlig.

ellen ringde för en stund sen och hon har lyckats igen, hyrt johan falk och handlat hem ingredienser till nyttigt bakverk, ska bli intressant och se vad det blir för smarrigt. Så nu ska jag ta på springskorna och möta upp kvinnan vid bussen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0