7 december 1993 - Nenne ♥

Idag är det ingen vanlig dag utan det är Nennes födelsedag, min vapendragare och bästa vän. Hon som alltid har stått vid min sida i alla dessa år. Hon vet allt om mig och jag likaså om henne, vi liknar varandra mer och mer för varje dag som går, vi skriver sms som ingen utomstående person någonsin skulle kunna tolka. Ibland behövs det inte ens ord mellan oss, ett ansiktsuttryck säger allt. Vi kan även låta som ett gammalt par, tjafsar om helt meningslösa saker som tex vem som ska fråga efter vägen. Jag kan hennes sov schema och henns läten på nätterna, som är en självklarthet att härma morgonen därpå.
Denna kvinnan skulle jag gå igenom eld för som ni kanske kan förstå och likaså hennes mamma, som dom har ställt upp för mig och delat så mycket glädje och kärlek.

Så idag blir Ellen 21 år och det har vi firat med smögåstårta hemma hos hennes mamma, pratat gamla minnen och haft en super trevlig eftermiddag. ♥
 


Kommentarer
ellen

Älskar dig pöllan, alltid!!

2014-12-07 @ 20:32:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0