en apa som liknar dig

Då är januari här och 2013 har börjat, nu är det bara att hoppas att det blir ett bra år och att sommaren kommer ösa som bara fan men som planerna är nu så kommer det inte bli annat än ös, tillsammans med min och ellens summer som kommer vara med oss 24/7! 
Även de här underbara nyårslöfterna att ta tag sin hälsa är här och vill vi inte stå i vassen i sommar så är det bara att ge sig fan på det och kämpa. Som sagt 2013 vi hoppas på dig!

Just nu ligger jag här i sängen och funderar över kvällen om vad som händer, vet iallafall att jag ska möta upp min pärla efter jobbet och sen får vi se om det blir något impulsivt eller hemmakväll. 
Nej dags att kliva ur sängen och göra något åt sig själv! Puss






























Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0