jag säger bara thaaaaa

Det var inte igår man skrev här men det känns som att det här med bloggandet har lagts åt sidan.
Just nu sitter jag inne på ellens badrum och lyssnar på hennes ljuva stämma i duschen, jag börjar undra om vi kanske skulle ta en lägenhet tillsammans eftersom vi ändå sover hos varandra de flesta dagar och faktiskt gör allt tillsammans. Men trivs man med sin vän så gör man!
De senaste helgerna har varit helt fantastiska och det finns mycket som jag skulle kunna skriva om men bilderna får helt enkelt tala för det när dom kommer upp.

Den här helgen är planerad med lite goda drinkar och jag och ellen börjar fredagen med en tripp till uppsala och lite kina mat som hon så fint ska bjuda på, kommer att bli för jävla fint.  
Nu ska vi plugga lite innan hon drar vidare till jobbet..
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0