2014-08-28

Jag satt här för någon dag sedan och kollade igenom min blogg och insåg hur roligt det är att kunna gå tillbaka och läsa saker som man har gjort och som man kanske har förträngt en aning. Även om den inte handlade om så mycket mer än att vara ute och festa hela helgerna långa och sedan försöka ta tag i sin hälsa och att ha mysiga hemmakvällar med sina vänner. Men det är ändå en viss känsla att kolla tillbaka och minnas allt igen på nytt.

Det har hänt mycket i livet sen jag skrev här sist, saker och ting har förändrats och mycket av det är bra förändringar. Så i det stora hela så rullar livet på galant nu och jag har äntligen hittat min kärlek som jag inte skulle byta ut mot något pris i världen för. Har ett efterlängtat jobb på gång så nu på måndag är det dags för att skriva papper och checka läget, så nu kan man äntligen börja planera lite för framtiden. För det var inte alls en dag försent.

Jag måste också skriva att min fina vän Ellen äntligen har fått sitt körkort i handen och jag är så stolt över henne. Så nu kan vi kvinnor ta bilen var och när vi vill, as bra!
Vi får väl se om jag håller igång med bloggandet eller om det tar yttligare ett år innan nästa inlägg kommer. 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0