äntligen ett internet som vill fungera

Hej alla fina! 
I fredags kom mitt nya internet hem och det funkade inte alls så fick idag ta mig till valbo med pappa för att fixa ett nytt och tjejen på telia är värd en stor puss som hjälpte mig med allting!
Annars då.. jo veckan har varit fullspäckad med jobb och andra roligheter.
I onsdags efter jobbet fick jag ett samtal av steffie som självklart fick komma hit och tas hand om, så vi satt ute på min altan till sena kvällen och det behövdes. Och självklart var mina andra fina tjejer också med, ida mathilda och ellen.
På fredagen tog jag med mig hanna & emma+barnen till valbo på en shoppingrunda, kom hem med nya kläder och alkohol inför kvällen då vi skulle fira hannas 20årsdag. Galet bra kväll med många olika smaker av drinkar, vilket gav resultat då jag varken hade talet eller gången kvar när det var dags att röra sig hemåt. På lördagen blev det 3 tåget hem till hannas mamma och äta med hennes släkt, alkoholen blev min och hannas vän under den kvällen också. Och vi hamnade tillslut nere vid sjön med några härliga människor, lakrits shots står inte högst upp på min lista just nu!

Igår körde vi en lång och härlig bakisdag nere vid vattnet tillsammans med ellen som också kom ner för att steka lite. Helgen har varit riktigt bra och jag hoppas den som kommer blir minst lika bra.
Nu ska jag vänta på att ellen ska komma hem så att vi kan planera lite.
A d i o s


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0