hur bra som helst

Hello fina ni!
Jag har sagt att jag ska bli bättre på att blogga men eftersom jag nu jobbar om dagarna och sen tränar resten av tiden så hinns det inte med men jag ska göra mitt bästa.
Förra helgen var vi brudar hemma hos linni och förfesta innan vi drog på dub och det var så sjukt roligt.
söndagen spenderade jag och ellen i hennes säng med lite gott och disney!

Och den här fredagen blev det middag hos philip & johanna, skönt att träffa dom igen..
På lördagen åkte jag och tjejerna in till linni, jag och ellen gjorde köket och jag tror de andra blev nöjda med resultatet. Kollade på white chicks och skrattade som vanliiigt så att vi inte vi fick luft. Underbart att vi alla har börjat umgåtts så mycket och våra sommarplaner helt sinnes, så det ser man fram emot!

Just nu sitter jag och hanna hemma hos min kusin där vi ska bo en vecka, skönt att vara för sig själv ibland. Och snart kommer min underbara moster med nybakat... hur bra? så det blir kaffe och prat innan sängen ropar på mig. Om inte det blir gym med ellen innan.
Bjuder på några bilder sen förra helgen! 













ni är det bästa jag har! ♥
Trackback
RSS 2.0