Uppsala & lycka

god morgon! 
Nu har jag legat här i sängen ett tag och vridit och vänt mig men det är omöjligt att somna om så jag ska kolla lite tv och sen upp och dansa innan det är dags att fixa sig tills hela tjocka släkten kommer hit! 

Igår tog jag och angelica en tripp till Uppsala, åt en fet sallad på cupido som jag skulle kunna dö för att få äta varje dag.
Tog oss igenom några affärer och vi båda fick med oss lite nya saker. Kläder kan verkligen ge en lycka det har jag och angelica bevisat inne på monki!
Det var verkligen behövligt att träffa henne och framför allt att det bara var hon och jag så vi kunde prata om allt. Timmarna flög så klart iväg av allt prat. Den bästa dagen på länge!
När jag kom hem så gjorde jag ingenting, tog det lugnt och testade kläderna. Fast ja senare på kvällen så kom alexandra mathilda och hanna förbi på en cigg och lite bilåkning.
En lugn och fin lördag!
Nu ska jag hoppa upp ur sängen och sätta fart med allt, adios!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0