sjuksjuksjuk

jävla förkylning att aldrig vilja ge sig.. vill vara på jobbet och kunna träna, blir sjukt rastlös av att bara sitta här och glo på tv. 
Och plus att helgens planer har spruckit helt, så passande liksom. Så jag får väl ta mig ännu en vilodag imorgon, hemma i mitt älskade rum som jag saknar förbannat mycket. Och vem vet om jag och mamma kanske ta oss en tripp till stan för att handla hem något gott för helgen. Ikväll lämnar jag detta crib och drar hem till mitt egna, ska bli skönt faktiskt.

Sitter här och tänker på så himla mycket och det mesta jag tänkt på är hur mycket jag saknar mina klasskompisar, mina finaste tjejer.. en del har jag inte träffat på hur länge som helst, nej usch måste ändra på det och träffa dom snart. 
nej nu kom ellen, så bye!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0