cupcakes & livet

Hello!
Förra helgen så hade jag, alexandra och ellen en kväll här hos ellen med planering av livet och senare drog vi iväg till gävle med lotta. Lördagen spenderade jag hemma hos linnéa, blev en spontanare med vin & spel och senare ner på stan för att träffa folk på hb och sen vidare till interpool. Vi hade en jävligt rolig kväll och faktiskt så blir spontana kvällar roligare. Jag och linnéa hamna på bortamatch och hade en fin promenad hem i solen dagen efter. En bra helg var det och den får göras om snart förhoppningsvis imorgon och nästa helg då det är bästis födelsedag!

Nu är ellen i full gång i köket och lever i sin lilla drömvärld men hon är bra duktig! tror jag ska anställa henne nästa gång jag ska ha en fet fest med godsaker.

Puss och nyp i stjärten!
Trackback
RSS 2.0