4 januari - 2012

Tja!
förra fredagen åkte jag hem till linnéa och stannade tills i måndags. På lördagen så firade vi in det nya året tillsammans och kvällen var väldigt bra, åkte hem till fia efter våran fina middag och drack vidare med tjejerna där. Sen blev det taxi ner till heartbreak, skålade och dansa. Natten kunde ha slutat bättre än en plats på akuten men så kan det bli när det finns idioter här i världen som inte kan bete sig. Vi kom hem runt sex tiden på morgonen. Jag var så jävla rädd den natten.. men jag är glad att jag fick ta med mitt hjärta hem och jag har nog aldrig uppskattat snarkningar så mycket som jag gjorde den natten, haha! Och tack fia för att du ställde upp så otroligt mycket och följde med oss till sjukhuset, det betydde otroligt mycket för både mig och linnéa. 
Sen har jag och linnéa bara haft lugna dagar, kollat en massa disneyfilmer och haft det bäst. Precis så man ska ha det tillsammans med sin bästa vän. 

Igår åkte jag hem till ida och mathilda, kände att det var dags att ta tag i det där med att ses så tog tåget dit vid tre och satsade med att ta natt tåget hem vid två. Vi beslutade även oss för att ta några groggar, så vi satt där och pratade om allt mellan himmel och jord. Vi kom även fram till lite saker som vi vill göra under sommaren och jag hoppas verkligen att det blir av. Vi hade iallafall en toppen dag och jag har verkligen saknat dom.

Idag tog jag mig till skutskär och har umgåtts med emma hela dagen, följde med henne på bvc och sen åkte vi hem till henne. Thindra visade sitt nya lekrum som hon var så glad över. Och det förstår jag eftersom det var så otroligt fint och stort! Den familjen är bara för underbar.

Bjuder på lite från nyår, vilket är mest på mig och linni. 







två nyårspresenter från mig och mamma till linnéa. 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0