you can do this my friend

nu ligger vi i sängen och redo för att sova fast ellen lär nog hinna somna innan jag har skrivit klart det här inlägget.

I skutskär så bjöds de på fika och massa skratt, jag älskar min fina släkt. Vad vore man utan dom?!
efter vi varit där så åkte jag och mamma till affärn och storhandla hem mat och andra behövliga saker. Kom hem till lägenheten och började med maten och efter en stund dök ellen upp. Gjorde tacogratäng, en fin sallad och guccamole, hur gott som helst! Vi har hunnit tagit oss igenom filmen som vi inte hann avsluta igår och pratat om välbehövliga saker som man ibland behöver lätta från sitt hjärta. Att ellen varit här har verkligen gjort saken lättare då jag behövt positiv energi och skratt och det kan man verkligen säga att hon har gett mig. 

Imorgon ska hon iväg till Uppsala och vara borta hela dagen men kommer förhoppningsvis hit senare på kvällen och sällskapar mig en stund. Så mina planer för morgon dagen är än så länge bara ett avkopplat bad och kanske ta en tur med mamma till stan och umgås lite, känns som hon saknat mig lite.. och ja jag henne också.

 Undra om man ska försöka ta sig upp före ellen imorgon och ge min lilla prinsessa frukost på sängen? haha det återstår att se då jag är den som väldigt morgontrött och hon den som är väldigt morgonpigg.. kanske kan övervinna min trötthet!

Nu har min vän hunnit somna och andas lika djupt som en gås så det är nog även dags för mig att dejta kudden.
Godnatt mina fina!

ellinor, du är guld min vän. jag älskar dig!









Trackback
RSS 2.0