2012-01-22

Tja!
Jag har haft ellinor som sovsällskap sen i torsdags kväll, så i fredags drog vi hem till mig och fixade oss lite och sen rullade folket in. Kvällen var väldigt bra med fantastika människor.
Dock avslutades allt ganska tidigt pga olika anledningar så jag och ellinor gick hem till lägenheten och käka fyllekäk, surra och hade det trevligt efter omständigheterna.
Igår låg vi bara i sängen och hade filmmaraton, väldigt lugn och skön lördag!

Idag har jag städat och ordnat så nu glänser det här hemma igen, bra fint. Om en stund så ska jag och min lilla kompanjon gå ut på en pwalk och sen göra något gott till wallander.
Och att ellen är här känns ypperligt bra, hon gör liksom vardagen mycket bättre. Därför skönt att ha henne här och slippa vara ensam och så har man någon att dela med sig av sin fina sida med (du fattar nog vad jag menar raring) haha. Och jag trivs för jävla bra i lägenheten!
Skriver ett inlägg senare ikväll om jag hinner.
Adios!

Trackback
RSS 2.0