shit happens when you party naked

Hello!
kände att det var dags att skriva här nu efter en veckas bloggtorka.
Kan börja med att säga att min lördag var sjukt rolig med fina tjejer. Och sen blev det att festa vidare hemma hos Micke och annat trevligt folk.
Jag, Ellen och Fanny traska hem vid halv fem på morgonen och söndagen var mindre rolig att vakna upp till. Och jag tror att min kompanjon Ellen kände samma sak, eheh!

Igår så åkte Philip och Johanna till Thailand och man är lagomt avundsjuk nu när snön öser ner. Men det sköna är att jag ska bo i deras lägenhet i två veckor framöver, hur skönt som helst. Och självklart har jag liss katten här som sällskap.
Och har även haft Ellen här på besök i två dagar.. kollat film, pwalk och dansat zumba.
Nu ska jag ta katten och lägga mig i sängen och glo film.


Trackback
RSS 2.0