Jag visste att jag skulle förlora dig och jag visste att jag skulle sakna dig

trots att jag vissa dagar bara vill ge upp mitt hopp om allting så vet jag att det aldrig hjälper att gräva ner sig. Självklart får man ha sina dåliga dagar och man får stänga av allting för någon dag, för det behöver man.
Men man måste alltid hålla den där lilla gnistan tänd och hålla huvudet högt och kämpa sig igenom varenda liten del av smärtan som sitter inom en. Och även om jag har förlorat så pass mycket i mitt liv så har jag lärt mig att man blir starkare för varje gång.
Jag har inte kämpat mig igenom allting ensam, jag har haft mina nära bredvid mig i alla lägen och hade det kanske inte varit för dom så hade jag troligtvis aldrig lyckats tagit mig så här långt.

Och till er som har förlorat någon så kan jag bara säga att ni ska fortsätta kämpa och visa vilka starka personer ni är, ta er igenom det genom att på erat egna sätt bearbeta sorgen och låt ingen annan få bestämma hur ni ska hantera den.
Man måste alltid nå botten för att ta sig till toppen. 

Jag har nog aldrig slutat tro att det löser sig tillslut
Trackback
RSS 2.0