jag blev ett måndagsbarn

sitter här och väntar på att mamma ska komma och hämta mig så vi kan åka till skutskär och fira Micke, hoppas på en tårtbit eller något annat gott för jag är för jävla hungrig och här hemma är det slut på mat för tillfället. Blir en rejäl handling av mat efter kalaset.
Och ikväll ska jag bjuda min lilla smula på tacogratäng och vem vet kanske till och med ett glas vitt! 

och för andra morgonen på rad så har vi inte vaknat av väckarklockan utan ett jävla liv i trapphuset och våningen över oss, helt underbart när grannarna ska börja att borra, springa med saker och annat roligt redan vid nio tiden på morgonen.. menmen sånt man får leva med antar jag. 
Jag och ellen ska väl försöka ta oss igenom filmen som vi inte såg klart igår och sen ut på en pwalk! Hittade världens skönaste träningsskor här igår som jag hade när vi gick, man liksom som flög fram i dom.. helt underbara! men som jag förmodligen inte kommer att kunna ha idag då jag fått feta skvarsåret på foten, yey!

Nu ska jag ta tag i att kolla vad garderoben har att erbjuda idag, förmodligen inte ett skit!
Trackback
RSS 2.0