hey ya

Ny dag och nya och tag som gäller..
har sovit som en stock hela natten till ungefär klockan sex imorse då jag ville strypa katten och slänga ut den från balkongen. Men jag samlade mig och räkna till tio men som de flesta vet så har jag det sämsta morgonhumöret som finns så det höll inte länge innan jag for upp ur sängen och svisha in katten i köket, hann bara komma in i det där perfekta läget för att somna så började hon igen med sitt skrikande och krafsande på dörren. Hon kan vara glad att hon är söt den jäveln!

nu väntar jag på att min mor ska komma hit och äta middag med mig. Jag tror hon känner sig lite ensam där hemma nu när jag inte är där.. så vi ska käka en god pirva och surra lite.
Senare kommer ellinor över och ska hjälpa mig att luska ut lite lukt och sen beger vi oss ut på en välbehövlig promenad. Kompanjonen sover här inatt så vi ska nog se till att leta fram några bra filmer tills ikväll! :)


Trackback
RSS 2.0