2012-01-10

ja då var man 21 år och livet rullar vidare.
dagen har jag spenderat med ellinor, vi har kollat på jägarna två och bara surrat om livet. Fanny & Ellinor sjöng så fint för mig idag, haha så gulliga. 
och min bästa vän ringde så klart och sjöng för mig i telefonen inatt, hon är världbäst!

just nu sitter jag i sängen och kan inte somna.. som vanligt. Jag har haft så mycket att göra de senaste veckorna så jag har liksom inte haft möjlighet att sitta och fundera över allting som har hänt men ikväll slog det mig, allt på samma gång och det tog varenda liten energiprick ur mig.
Ska göra ett nytt försök att sova och hoppas att jag vaknar på rätt sida imorgon.

Och mormor.. du anar inte hur mycket jag saknar dig och vill ha dig här. Det kändes så fel att inte du kom och gratta mig igår, det var nästan som om att jag för en liten stund trodde att du skulle kliva innanför dörren och krama om mig. fan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0