vill ha sommar nu!

nu är man hemma igen och jag ligger i min säng som jag inte gjort på två veckor, både skönt och lite små tråkigt att lämna lägenheten då jag trivdes alldeles ypperligt bra där tillsammans med katten och ellens sällskap.. menmen!
Imorse så tog jag ett zumbapass och sen kom ellen så vi tog oss en promenad på cirkus 1 timme med lilla milla.
Och mitt i lekandet ute i skogen med pinnar så lossnar en av millas tand, ellen skratta så hon vek sig dubbelt och jag lika så.. bra roligt såg det ut.
Sen har jag bara städat som en tok och plockat ihop all tvätt så nu hoppas jag att dom är nöjda där hemma med allting. Och dom var så äckligt bruna.. avis som bara den. 
Höll även på att bli utan mat idag då alla ställen helt plötsligt hade bestämt sig för att stänga innan klockan nio men som tur var så var pappa kvar i uppsala och kunde ta med sig mat till mig, guld!
Nu ska jag sova som aldrig förr, helt slut efter den här dagen och imorgon blir det träning igen och sen iväg till skutskär på informationsmöte.
För övrigt så längtar jag som bara den till lördag, jag och ellen ska iväg.. kommer bli fruktansvärt bra! ♥

Och dessa skor kommer nöta ut på varenda gata i sommar, ojoj som jag vill att snön ska försvinna nu.
Tack bästa philip & johanna. 


en härlig sommarbild på mig och min bästa.
Trackback
RSS 2.0