it feels so incredibly good

Idag tog jag och ellen en redlig promenad, längre än vanligt och sprang av oss med hunden. Och självklart har jag dansat zumba som alla andra dagar, mina ben är helt köttade nu. Men imorgon är det bara på det igen. 

Har haft besök av lotta nu på kvällen, kaffe och massa skitsnack. Hur härligt som helst, då vi inte ses så ofta men bara för det betyder det inte att vi inte kan prata om allt för det gör vi verkligen. Och vi kom på så otroligt mycket gamla minnen (som vanligt). Hon åkte bara för en stund sen och nu är jag sopslut men vill ändå se reprisen av sofias änglar så får försöka hålla mig vaken.

Spenderade mer än en timme med min bästa vän i telefon och vi pratar om allt mellan himmel och jord som vanligt. Jag bara älskar min lilla pärla. Just nu önska jag att jag kunde vara där mer än något annat.. men du vet att jag är här i alla lägen syster. 

Imorgon är det alla hjärtans dag och den ska jag spendera med min älskade ellinor som ska bjuda mig på middag och en allmänt mysig kväll, kommer blir hur bra som helst men innan det så är det träning som gäller för oss två.

I love you, always!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0