en sån här underbar morgon igen......

Igår började dagen med ett härligt träningspass och sen min och ellens dagliga promenad, hade hunden med oss som vanligt.. släppte henne lös som dagen innan och trodde det skulle gå bra men det slutade med att vi sprang genom skogen och skrek oss hesa i ungefär 15-20 min innan hon kom tillbaka. När vi väl var hemma så började mästerkocken ellen med maten och det var hur gott som helst. Spenat och fetaostfylld paj, det receptet ska ner i min ficka sen! 
Sen låg vi i sängen och prata massa strunt och hittade en massa gamla berättelser som ellen skrivit när hon var liten, haha 7 år och redan hatiskt mot världen.. haha!  

Ja och nu väntar jag på att ellen ska plugga klart och sen ska jag vi ge oss ut på en promenad.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0