2012-02-22

Dags att uppdatera efter helgens bravader.. i lördags åkte vi iväg på kryssning och det var helt galet! dansgolvet & baren var ens bästa vän och fan vilka underbara människor vi träffade på. Nu är jag sugen på att åka en gång till och göra om allt! Söndagen vaknade vi upp med både ångest och skratt men va fan man lever bara en gång.
I måndags så blev det träning i vanlig ordning och sen spenderade jag min kväll/natt med ellen och fanny. Planerade inför sommaren och man kan inte bli annat än taggad.
Igår hade jag och ellen lite film mys här hemma och åt ost & kex, fint som bara den. 

Idag tog jag ett zumbapass, städa rummet och sen gick jag till marmaby för att fira nina, smörgåstårta och en trevlig sångstund, haha. 

Jag och linnéa spenderade väl kanske över tre timmar i telefon igår kväll och våran humor gick över gränsen, tårarna rann av allt skratt. Min lilla diamant, saknar henne som tusan!
Nu ska jag se klart en serie och sen träna!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0