testade något nytt, en lugn helg.

Hela dagen igår så försökte jag att ta mig till stan och när jag gav upp hoppet om det så gick jag över till micke och kollade nya svensson svensson, han somnade och jag låg där i soffan och skratta i min ensamhet! 
I fredags efter att jag slutat jobbet så åkte jag och alexandra hem till mickes lya för att plocka ihop alla hans saker för att sen flytta det till lägenheten en trappa ner. Lär säga att jag, alexandra, danne, fredrik och markus hade ett jävligt bra samarbete då allt var klart tills micke kom hem från sjukan. Inte alla som har det så bra :) 
Blev pizza och film på kvällen och jag tvärdäcka i sängen och blev väckt av alexandra runt kvart i två att vi skulle åka hem, bra skönt!
Och just ja, jag fick äntligen träffa ellen igår.. som jag har saknat henne! Och nu hoppas jag att hon stannar här på hemmaplan ett tag framöver så vi kan få spendera lite tid med varandra. 

Idag skulle vi ha åkt till valbo för att inhandla saker på ikea men det verkar som om jag blir hemma hela dagen. 
På tisdag slutar min praktik, så jävla tråkigt. Men som tur är så kommer jag att få jobba redan på torsdag igen efter att jag varit på ett frisörbesök! 
nej nu ska jag kolla igenom om vi har allt till middagen och sen får det bli en lugn hemma kväll med film och mys.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0