2011-09-17

den här helgen har varit väldigt lugn, skönt att bara vara hemma och slippa vakna upp av huvudvärk och ha ångest över hur mycket man egenltigen druckit (y)
men nästa helg däremot hoppas jag på att det blir gallej ;) eheh
imorgon skulle jag vilja åka och hälsa på mormor men får se hur det räcker till med tid, eftersom jag och johanna förhoppningsvis åker till tierp på dagen och blir där ett tag, sen träning med ellinor (i hope so darling?)
men mest av allt vill jag att mormor ska komma hem nu så jag kan gå dit när jag vill och umgås med gumman. jag saknar henne!!
som sagt så har jag inte varit på så bra humör den här veckan och jag ber om ursäkt för dom som har fått lida av det. men ibland blir allt bara för mycket och då kan jag inte hantera alla känslor.
imorgon är det en ny dag och det är bara att ta nya tag!
 

Trackback
RSS 2.0