vi lever för den

Har sovit i elva timmar och känner mig ändå inte pigg?! men jag har inte sovit mycket på sista tiden och det har varit en jobbig helg, plus att min förkylning är tillbaka igen och är värre än någonsin.. och så börjar febern komma på det också. så det är väl inte så konstigt att man känner sig helt slut i kroppen.
Så för mig får det bli en hel dag i sängen och bara vila upp mig om jag ska vara pigg tills i veckan.
I torsdags så hade jag och min fina vän ellen en liten myskväll med chips, guacamole och film :) lämnade ellen vid halv ett på natten då vi nästan halv sov i hennes säng. Vi hade iallafall en bra kväll och jag är så otroligt glad som har henne.
Nu ska jag fortsätta med att inte göra ett smack och jag kommer antagligen somna tusen gånger om här i sängen.
Adios!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0