lite hit & dit & överallt

Hela veckan har varir bra och jag hoppas att den avslutas lika bra i sällskap med min karl!
i måndags kom Hanna och Alexandra hit och hade en myskväll med film och massa prat och de kom även hit på tisdagen då Ellinor också var med och herregud vilken dag, jag har nog inte skrattat så mycket på länge. Så den dagen/natten var guldvärd, vi har planer för december månad som jag verkligen ser fram emot!
Igår åkte jag och mamma till gävle och kolla efter lampskärm och lite annat, vi handlade massa mat och jag köpte med mig tacos hem till Sandra som vi lagade i ordning där på kvällen! riktigt härligt att vara hemma hos henne igen och umgås som förut.
och idag så har jag och Ellinor gått på stan och letat praktik plats åt henne och handlat lite. Tur att jag pushade på henne att gå in på en butik, så nu håller vi tummar och tår för dig raring!
det är tur att jag har så fina vänner som får en på bra humör igen, det är precis vad jag behöver nu.
och Linnéa min lilla ängel var jag med förra veckan och hade det lika bäst som alltid. Jag hoppas att få träffa henne snart igen.


Kommentarer
josefine

åå vad jag tyckte att du var lik natalie här!

2011-11-20 @ 17:26:55
ewe

oj, va tycker du?

2011-11-22 @ 00:28:45
URL: http://evelinewinberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0