champagne showers

just nu håller jag på att packa ner det sista i väskan och fan så mycket grejer man ska behöva för bara några dagar.
Jag kommer att komma hem på torsdag eftermiddag igen och jag kommer nog inte ha möjlighet till att uppdatera här på bloggen innan dess!
Inväntar även moster som ska komma och äta lite äppelkaka och prata lite strunt.
Sen åker jag iväg och det ska väl bli skönt att komma iväg ett tag även om jag hellre stannat här hemma.. min förkylning och all stress runt omkring mig gör att jag inte vill göra ett endaste dugg.
på onsdag ska jag iallafall försöka komma hem med en ny vinterjacka, så jag håller tummar och tår att jag hittar en.
Och Linnéa, jag lovar att vi ska ses snart och ta en kväll bara du och jag, det är så mycket nu hela tiden. Puss på dig smulan.
Ha det så bra så hörs vi! Adios



Kommentarer
Anna

SNYGGAST!<3

2011-11-21 @ 00:23:42
URL: http://annaajs.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0