baby I tell ya, my heart is freaking when I held ya!

blandat humör idag men det är inte så konstigt när man har en lite udda vän vid sin sida? eller ja om jag ska vara ärlig så vet jag inte ens om hon står vid min sida längre.

men men igår hade jag en mysig stund hemma hos min bror och Johanna med tacos & vin kväll, mycket trevligt.
Eftersom Johan ligger hemma och är sjuk så kommer jag inte träffa honom i helgen men får väl hoppas att han blir bättre till veckan som kommer.
Idag hade jag velat åka till Sthlm och gått på en stor fest med massa saknade vänner men tyvärr så får jag bli hemma då min ekonomi sviker mig. Men det kommer fler tillfällen och det bästa är att Therese kommer hem imorgon så då har jag några dagar på mig att träffa henne :)
Nu ska jag fixa till mig lite innan jag och mamma ska köra mina hjärtan till Gävle och ett stort grattis till er, love you!'

universums bästa vän ♥



jag älskar dig Linnéa!


Kommentarer
Linnéa

hej gumman, jag vill bara berätta att du är väldens bästa, och att du är den jag aldrig i hela världen ens kommer överväga att förlora. jag kommer o hälsar på i veckan, älskar dig!! <3

2011-11-06 @ 13:35:52
URL: http://nepaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0