mitt hjärta - min bästa vän ♥

Jag måste bara säga att jag har världens sötaste vän!
fisen går i 1 eller 2 på den här bilden :D

Linnéa 2007, fina.


Vaknade vid 11 tiden och märkte att jag låg i sängen ensam, hörde linni nere i köket så sprang ner till henne.
Hon blev lite sur att jag vaknat för att hon skulle ge mig frukost på sängen, vilken fin vän jag har :D

Tog med kameran och Sissel ut lite senare och fick lite nya kort.
Imorgon åker jag till Skutskär till 8 och sen möter jag upp Linnéa för att vi sen ska vidare till Gävle och gå lite på stan, mys!

Linnéa var snabb att knäppa kort på mig imorse när jag sov. tur att jag hade täcket över skallen.










I love you, forever! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0