jag älskar dig mormor

Idag så åkte jag, Rose-Marie och mamma till sjukhuset för att hälsa på min älskade mormor.
När vi kom upp till avdelningen så låg mormor och sov.. usch hon såg verkligen helt slut ut.
Hon tog sig upp iallafall, så vi satt oss ett tag ute vid tv rummet och prata & drack kaffe. Men det tog inte lång tid innan vi behövde gå in på rummet och lägga henne igen. 
Jag satt mig på sängkanten bredvid henne och höll hennes hand och krama om henne en lång stund, då hon säger "var rädd om dig nu och så kommer jag hem snart. Du är min lilla flicka du" Och jag är glad att jag sa "jag älskar dig" jag hörde hur hon nästan började gråta när hon säger "och jag dig också" och kramar om mig hårdare. Min älsklings mormor.. nu vill jag verkligen att allt ska vända och gå bra.
 
Trackback
RSS 2.0