Och jag ramlar glada Gatan fram, sen ramlar jag tillbaks igen Nu har jag ramlat gatan klart

Jag har varit hos mormor hela dagen och bara tagit det lugnt.
Mamma ringde för en stund sen och det blir nog att mormor åker tillbaka till sjukhuset inatt, får se vad hon säger när hon kommer hem. Älsklings mormor, du är inte värd det här!
 
Resten av kvällen har jag haft tacosmys med familjen och sen kollat på american history x.
Satt mig även i skype med Jeanette ikväll och kan bara säga att hon och hennes mamma gjorde nyss min kväll.. fan jag har skrattat så jag är hes och magen krampar,  vilka stjärnor dom är och det ända jag tänker på är "det brinner!!!" :D
 
och just i detta nu så ramlade det in en väldigt full bror på min säng som säger "tack för ikväll" ja philip nu var det ju så att jag inte har varit med ikväll "inte det?" Nu vinlglar han hem och hans hickar ekar genom gatan fram, jävla lirare.
 
 
 
Trackback
RSS 2.0