puss

från början till slutet, det står skrivet i himlen min vän!

I flera år har jag haft denna underbara vän i mitt liv och vi har delat otroliga minnen tillsammans som aldrig kommer att glömmas, alla spontana kvällar och dagar, vi lever precis så som vi vill!
Vi har skrattat, vi har gråtit, vi har spridit glädje, vi har spårat tillsammans och allt som hör till i en vänskap och vi kommer aldrig att lämna varandras sida.
Hon har fått mig på fötter igen och fått dagarna att lysa och det är jag evigt tacksam för.
Du och jag är lika på många sätt, som ett pussel.. försvinner en bit så är det inte helt. 
du kommer att ha en speciell plats i mitt liv för evigt och det lovar jag dig!

Jag har nog aldrig skrattat så mycket som jag gör i ditt sällskap, jag förstår inte vad vi får allt ifrån men vi gör det hela så mycket roligare. 
Jag älskar dig tusen gånger runt jorden och tillbaka!
Ett vi är inget utan ett oss, du är bäst! :love:







oavsett vad, mitt hjärtat!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0