heaven is a place on earth

Idag har jag och mamma varit och hälsat på mormor på sjukhuset, hon var verkligen jätte pigg så det var skönt att se. Hon skämtade som aldrig förr och gjorde fina karatetrick i sängen, tanten kan hon!
Hon fick permis några timmar så vi körde hem henne till sin syster som bor där i Gävle för bingolotto skulle hon fan inte missa iallafall och 200 kr vann hon på det också.. vilket flyt!
Jag hoppas att hon får komma hem snart så vi kan ta någon promenad och så ska jag väl hjälpa henne att måla om en byrå som hon så gärna ville ha i vit.

Efter att jag och mamma kommit hem från stan så kände jag verkligen behov av att gå ut i spåret, så jag strunta i att regnet öste ner och jag måste säga att även om regnet piska en i ansikte så var det otroligt skönt att gå en runda. Och imorgon hoppas jag att få sällskap av brorsan.


Trackback
RSS 2.0