2011-02-08

I tisdags förra veckan så åkte jag hem till Jeanette och stannade där till fredags natt!
Och jag har haft helt otroliga dagar, träffat massa nytt folk som är så jävla awesome (y) 
Solat, haft soffhäng till bra filmer, asgod mat och mycket skratt och härliga bilder ;)
På onsdagen så  blev de fest hos Jeanette och sen Interpool och självklart efterfest hos oss (Jeanette lägg märke till att jag skrev "oss"
fredagen blev det fest hos Sofia med lite folk och även då en kväll som sluta på Interpool och andra galenskaper men jävlar så roligt jag har haft.


Igår så åkte jag hem till Ida och tillbringade hela dagen tillsammans med henne. Drack kaffe och prata om allting vi missat i varandras liv och det var ju en hel del som vi hade att prata om, tänk så mycket som egentligen kan hända under en inte alls för lång tid? sjukt roligt iallafall! Blev en tripp till Tierp en snabbis och sen tillbaka till Örbyhus. Det är alltid lika underbart att vara med Ida, allt blir så jävla bra!

Idag åkte jag och mamma hem till mormor för att hjälpa henne med städningen och sen köra henne till läkarn. Efter besöket på sjukhuset så bestämde jag och mormor att vi skulle göra en riktigt god hamburgare till lunch och vi lyckades riktigt bra,blev lite kaffe och prat efter maten och sen blev de soffläge till Göta Kanal! En riktigt mysig dag :)

Just nu är jag sjukt taggad inför fredag! Åker så klart hem till Jeanettes place!

Bjuder på några bilder!
Onsdags kväll







Dagen efter - bakishäng





Jag älskar dig min fina vän! ♥
Trackback
RSS 2.0