2011-02-28 01:41

Eftersom jag inte kan somna så kan jag passa på att berätta om de senaste dagarna!
I torsdags blev de förkrök hemma hos Fia med sällskap av Johan och Henrik innan vi drog ner på Slick för att se Hardcore Superstar, hur bra som helst enligt mig och inte så bra enligt fia! eheh

i fredags vaknade vi upp lite halv bakis och hesa.. låg och dega i soffan ett tag innan jag drog ner på stan för att käka med familjen på Chert Street! Hur gott som helst och det satt som ett smäck i magen,
så när jag kom hem till fia kastade jag mig på soffan och snacka lite skit med henne och drog sen iväg för att köpa lite snacks till BB.
Jag och Fia har väl flängt runt lite och bara haft det trevligt och jag lär bara säga att jag verkligen trivs som fisken i vattnet med den kvinnan.

Igår blev de en lugn kväll för mig och det är jag glad över för som jag mår nu hade jag aldrig orkat hålla igång på någon fest! Det svider i halsen, ögonen och näsan och helt varm i kroppen så nu sitter jag med altandörren lite öppen och takfläkten på fullt.


bjuder på 3 bilder,
innan krogen i torsdags



Jag är glad som har dig ♥
Trackback
RSS 2.0