2011-02-09, din dag

9 Februari och det är inte vilken dag som helst.. det är Natalies stora dag, hon skulle ha fyllt 20 år idag om inte den 16e september fanns! Livet är orättvist och även om Natalie alltid såg en mening med allt i livet så ser inte jag någon mening med att hon inte ska få finnas här med oss.
Jag hoppas iallafall att du rockar där uppe redan ikväll och att du visar hur en 20 åring ska firas!
Och på fredag hoppas jag att du slår klackarna i taket tillsammans med mig!


Jag är glad att jag fick dig som en del av mitt liv, att jag fick ha dig som min alldeles egna Dumle! :)
Dina ord och råd gav mig alltid ny energi, du var speciell och din plats i mitt hjärta kommer aldrig att kunna ersättas!
Hittade några kommentarer från Natalie..
"kvinna, vi är så fruktansvärt mycket bättre än dom, därför är dom nog avundsjuka.<3"
"du är mer än tillräcklig. det får du aldrig glömma, skrutt.
vi kan hålla varandra i handen <3
"

smulan, jag skulle ge vad som helst för att ha dig här, få krama om dig och dela en massa nya minnen.. men hur mycket jag än vill så kan jag aldrig få de. jag älskar och jag saknar dig, föralltid min vän ♥
Grattis älskade du!
Ska försöka ta mig till graven idag och ge dig några fina rosor hjärtat.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0