du var mer än speciell för mig.

eftersom jag inte kan somna så kan jag lika bra passa på att skriva ett inlägg här.
Har legat i sängen sen klockan elva och försökt att sova.. men det är totalt omöjligt. Alla tankar snurrar i huvudet och det är självklart att de mesta ska komma när man blir ensam och ska sova.

Berättar kort om min julafton som vi firade här hemma med nära & kära. Hade det bra tillsammans med alla, god mat och mysig stämning. Dock en mindre rolig kväll. Och en natt promenad som kunde ha slutat i katastrof, h e r r e g u d!
Och vad ska jag säga om juldagen? vaknade runt halv tre och fick sen besök ett tag.. jobbigt som det blev så tog jag mig en promenad efter det, mötte upp hanna och gick sen med till de andra. Drack mig lyckligt full och min kväll slutade i Gävle.
jesper & christoffer ska ha ett stort tack som kom och hämta mig och höll mig sällskap tills linnéa kom vid två tiden.
Så idag har vi haft bakishäng i linnis lya, hon har spelat tv-spel och jag ville spy av nervositet, haha. Fick även med mig en julklapp till från henne. Hon är bäst!
drog från Linni vid halv sju och sen mötte jag upp kusin på stan och åkte med han, christoffer & fredrik till skutskär. Hann med en fika hos moster och sen hem till emma och lämna julklapp till alfons. 

Jag hoppas på att kunna somna en stund iallafall för sen ska jag ut på en pwalk, får se om jag får med ellen också. Så det får bli en tränings dag idag, kanske kan smöra lite och låna hennes zumba också.

så sjukt fin fotobok, hon är världens bästa vän. Jag fattar inte vad jag skulle göra utan henne.
kommer bilder på de andra julklapparna sen.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0