15 dec, 2011

Igår var vi i Skutskär och kollade på lucian i kyrkan och fikade med barnen efteråt.
Thindra var så fin och duktig! Efter att ha varit där en stund så gick vi tillbaka hem till Madde och tog det bara lugnt och umgicks. Det var verkligen behövligt och dom är guld.

Linnéa ringde mig igår och pratade lite om hennes resa osv.. och mitt i allt så säger ungen att hon köpt en sak för halva priset på flygplatsen som jag redan köpt till henne och där avslöjade jag min julklapp åt henne i frustration om att jag ville ge henne den innan hon hann före.
På måndag ska jag och hon åka iväg på lite äventyr och sen blir det Valbo efter det med henne och Hanna för att köpa de sista julklapparna.

Nu iväntar jag mamma och pappa som ska komma hem med lite mat och mamma ska få fina blommor som står här och väntar på henne som blombudet kom och levererade.


haha fina alfons.




Trackback
RSS 2.0