mamma ♥

har haft min granne på besök idag (igen) druckit oboy och ätit lussebullar, alltid lika trevligt.
Jag och mamma har legat här i min säng i två timmar och pratat om allt mellan himmel och jord, tittat igenom en massa gamla bilder från olika jular, födelsedagar och semestrar. Och visst kan man få sig ett gott skratt när man tänker tillbaka.
Och har även visat henne en del bilder och filmer från när jag var på Arvikafestivalen 2006.. haha stackars mamma som inte förstod vad hon skickade iväg mig på!

nu sitter jag och funderar på vad i hela världen jag ska köpa för julklappar till mamma, pappa & philip?! har inte en aning vad jag ska hitta på för fint till dom. Och jag måste in på måndag för att hinna med det. För det slog mig just att det är julafton nästa vecka.. herregud.
och det innebär att det snart är nyårsafton och även snart min födelsedag.

Jag älskar dig mamma över hela mitt hjärta och jag skulle inte klara en dag utan dig.
Du är mitt allt
du är världens bästa, tack för allt du gör för mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0