utgång & härliga människor!

Igår hade jag och Ellen en härlig bakisdag här hemma! Vi gjorde väl inte mycket mer än att ligga här inne på rummet och tröck i oss en fet pirva, chips & dipp. Vi skratta så överdrivet mycket åt precis allting, inte alls trötta tjejer. Och idag kan jag nästan tycka att jag känner mig mer bakis och seg än vad jag gjorde igår. Men de är det verkligen värt efter våran kväll i Gävle!

Så alltså i fredags blev det förfest här hemma med massa bra människor innan vi bar iväg på flaket ner till tågstation vid elva tiden då det var krogen som gällde! alla var taggade och kvällen var sjukt rolig.
Ellen invigde danskorna och dansade som aldrig förr, vi kan vi.
Åkte isgata hem och ramlade i säng strax innan fem tiden på morgonen!
Idag ska jag göra precis samma sak som igår, bara ligga här och kolla på tv!
En glad 18 åring






slitna tjejer på vägen hem.

dagen efter



Kommentarer
ellen

hahaha, fyfan så snygg bakis outfit!

2011-12-12 @ 14:39:34
URL: http://elliinorjansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0