smack my bitch up

Hello! 
I fredags hade jag och ellinor en lugn hemma kväll, fixade musik, åt gott och taggade inför torsdagen!

Igår gjorde jag i ordning fläskfilé och klyftpotatis och det blev faktiskt riktogt gott, pappa tycker nu mera att jag ska vara kock här på helgerna!
Senare åkte jag till Jesper, vad gjorde vi då.. ja vi lyssnade musik, pratade och spårade med våran humor. Har lovat honom att hälsa på oftare i Gävle, måste verkligen göra det. Vi har ju alltid så roligt tillsammans, min fina kusin :)

Jag somnade runt åtta imorse då jag hade min vän i telefon som också somnade så ja jag vet inte hur mycket det där samtalet kostade och plus att vi pratade säkert över 3-4 timmar innan det också. Jag är så otroligt glad som har dig och dina ord värmer verkligen.. allt du sa igår gjorde mig verkligen rörd. Du anar nog inte hur tacksam jag är över att du har sånt förtroende för mig. Jag kommer alltid att ställa upp för dig i alla lägen och kom ihåg att du inte ska lägga energi på de människor som inte förtjänar det. Love you!

Nu ska jag ta en lång dusch och göra inpackning i mitt stackars hår. Sen ska jag åter igen ringa upp min bästa vän och prata lite strunt. Så underbart!
Jag älskar dig, Linnéa!
Trackback
RSS 2.0