l-o-s-e-r!

Hade för en gångs skull somnat innan klockan elva och så blir man väckt av en sån här jävla onödig sak. Perfekt.. så nu kan jag inte somna om.

Igår åkte jag till gävle med ellen och fanny, väldigt trevligt trots att jag var äckligt trött efter att ha sovit 15min under hela natten.
Vi kom hem vid sex tiden, lämnade sakerna hemma och sen tog vi bilen in till stan.. åkte och hälsa på folk och käkade! Jag och fanny kom hem runt ett tiden på natten men vi hann med en del på dom där timmarna. Hann träffa en efterlängtad lina som jag inte träffat på evigheter. Passade på att ringa ut henne på en cigg då vi ändå skulle köra fannys kompis till söderfors! En väldigt bra dag måste jag säga. 

dags att försöka somna om igen! natti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0