fantastiska

Igår kom jag hem efter att jag spenderat mina dagar hemma hos Emma och hennes familj.
Och jag har haft det jättebra tillsammans med dom. Och barnen är riktiga charmtroll, jag skulle kunna ta med mig dom hem utan tvekan. Nu saknar jag dom något otroligt, allihop! Men eftersom jag åker till Skutskär på lördag så kanske jag har turen att träffa på dom.

Imorgon är det bara att tagga till inför firandet av Ellinor, stora tjejen ska äntligen få skaka loss med oss andra brudar!


Bjuder på några bilder som jag hittade på min kära Emmas blogg.






älskade ni!
Och tack Emma för att du är du. ♥


Kommentarer
emma - mamma till thindra och alfons

tack själv snälla du <3

2011-12-09 @ 19:07:16
URL: http://emmastahlberg.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0