get öga dit och hit

I onsdasgs så kom min bästa vän på besök så vi hade bara en hemma kväll med film och sånt.
så i torsdags följde jag med henne till Gävle, handlade klart allting inför nyår, awesome! Senare åkte vi ner på stan igen och tog oss en middag på max och sen till rusta för att köpa en fin julgran. Våran humor spårade totalt på max, stackars de andra säger jag, eheh! Och våran humör höll i sig i ett par timmar, det var längesen jag skratta så där mycket.. herregud.
Så igår kväll klädde vi granen och slog in linnéas sista julklappar.

Idag hann hon bara vakna till så skulle vi ner på stan, åt lunch och sen mötte jag upp therese för att göra henne sällskap när hon skulle hitta julklappar. Jag kom så klart hem med tre nya klädesplagg, två av dom i stickat (love it)

Nu strax så ska jag och mamma laga ihop någon god middag och sen blir det att klä julgranen och bingo lotto!
Dom här tre dagarna kunde inte ha blivit bättre.
Och linnéa? kasta hit ditt jävla get öga ... haha jag vet att du "dör"



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0