bakfylla & julbord!

Och så var den här helgen också över!
Vaknade vid två idag, helt utvilad vet jag inte om jag är än konstigt nog. Tog en dusch som skulle göra mig pigg igen och efter det så åkte vi iväg på julbord på Furuviks brygga, maten var helt okej.. då man frågar världens petigaste människa.
När jag kom hem inatt så var jag lite för berusad och minns inte vart jag lagt både det ena och det andra men det kommer väl fram med tiden. Och jag såg även att Linnéas julklappar kommit, nu hoppas jag bara att hon blir glad när hon öppnar dom på julafton :D
 
 
Denna bakfylle söndag får Beck ta hand om och imorgon åker jag iväg igen och blir borta en dag eller flera? ja jag packar alltid väskan och försvinner ett tag har jag märkt men det kan vara skönt att komma iväg ibland.


Trackback
RSS 2.0