nu när jag ändå är här

hej min älskade,
jag sitter nu och tvingar dig att spela mobil spel men du vill ju egentligen inte, men du kommer bli glad de vet jag! ( och om du ser de innan du åker hem kommer du krama mig en extra gång ) need for speed är för nördar älskling, och du kommer inte högre än 140 blåst, du är ju så söt!
jag vela bara säga hur mycket jag älskar dig, du är en sån underbar människa och vi skrattar tills vi båda viker oss. vi kan sitta och kolla på film o inte röra en fena men sen kan de braka lös & vi asgarvar. ( sluta byt bil efter hastigheten .... ) hahaha! jag får ont i magen, du får mig att le som om jag svävar på rosa moln & jag funderar på att inte låta dig åka hem! för jag menar, jag har plants för oss båda, du kan få en egen garderob eller så bygger vi en kojja som jag sa till dig igår, vad säger du? :) de låter ju super bra!
imrogon ska jag bjuda dig på nå gott, en kaka kanske? eller kanske en godis, beror på vad du vill ha. sen ska jag bjuda ut dig på en dejt med min kamera och kanske fånga nå fina bilder. för de behöver vi ,för vi äger inte så många & de är synd, men de kom ju även upp ett nytt album på facebook som vi skapade ihop & de betyder så mycket att du ligger här i min säng och mår bra tillsammans med mig.
vi har pysslat lite med din blogg också, men vi gör den finare imorgon kanske får till en fin bild på dig imorgon vem vet men först ska vi sova halva dagen! ( okej, nu spelar du tennis? leta på nå bättre )
jag ska nog ta o runda av eftersom du ligger och oroar dig för vad jag gör, men jag ska ge dig några fina bilder som jag knäppte när du var på toa :)
Jag älskar dig iallafall Eveline, du är en riktigt fin blomma som jag aldrig låter försvinna ur min rabatt! fyndig jag där ;) haha, men du betyder så fruktansvärt mycket för mig & du är min lilla judda. De ska vara du o jag tills döden skiljer oss åt. tack för mig ,och här kommer några fina bilder..




nu är det din tur o kolla eftersom du är nickenyfiken, nu har iallafall jag gjort grovarbetet!
puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss /linnipinni med kärlek!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0