16 september 2010

1 helt år har gått och jag förstår fortfarande inte att du är borta. Jag kan inte sätta ord på min saknad efter dig och vilket tomrum du lämnat efter dig, jag vill att du ska komma tillbaka nu så allt blir som förut.
Även om det känns jobbigt så kommer jag åka till dig idag, lämna blommor och berätta för dig hur mycket jag älskar och saknar dig.
Jag vet inte vad jag ska skriva.. för det finns inga ord som är tillräckliga för att kunna beskriva min kärlek och saknad till dig.
hur vi än gör idag så är det fortfarande den 16e September och du är borta.. håll min hand idag så allt inte blir lika jobbigt hjärtat.
Natalie Svensson, du kommer ha en plats i mitt hjärta - föralltid.

skriver senare när jag kommit hem från skolan eller älvkarleby.
pusss



Kommentarer
Linnéa

Vilken kommentar! Jag vet inte riktigt vad jag ska säga, jag blir glad och rörd och jag hoppas att du har rätt.

Jag kan inte riktigt förstå att det gått ett år, och inte heller att hon faktiskt är borta. Jag kan inte heller förstå hur en människa kan få så många andra att gå ihop och stötta varandra. Vi får ses igen snart, Ewe. <3

2010-09-17 @ 12:51:46
URL: http://linneawestby.blogg.se/
Linnéa

Och du, bilden i (eller på?!) din header är superfin, verkligen kanon! Fina tjej! :)

2010-09-17 @ 12:52:27
URL: http://linneawestby.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0