14 september 2010

Förstår inte hur tiden kan gå så fort..
Vid den här tiden förra året satt du och jag på Capri och åt en fet pizza eller ja du tog självklart en kebab :)
vi gick till din favoritplats och satt oss på bänken där man såg ut över vattnet, först blev du arg för att en gubbe satt på din bänk men efter att ha skrämt iväg honom så blev du nöjd igen och vi satt där i timmar och åt vårat godis och prata.
Jag minns det som om det var igår vi satt där och delade en massa skratt och otroliga minnen.
Där satt vi du och jag, så som det skulle vara helt enkelt!
när vi kom hem till dig så började du kolla på hundar och jag minns den där lilla hårbollen som du ville ha, du blev så frustrerad att ingen ville ge dig pengar så du sa att vi skulle råna en gammal kärring på konsum, haha ja det hade jag velat sett oss två göra!

jag kommer aldrig att glömma våran sista dag tillsammans, allt var så jävla bra.. vi pratade i mun på varann för att vi hade så mycket att berätta och vi skratta så vi vek oss, den dagen var den bästa någonsin! vi skulle göra mera saker den veckan, åka in till stan och unna oss själva en rejäl shoppingrunda.
du stod där utanför ditt hus och vänta på mig i din rosa San Francisco tröja med ett leende, jag kände sån lycka av att äntligen få träffa dig igen och när jag hoppade ur bilen så flög vi på varandra och krama sönder varandra och du sa "gud så längesen, äntligen! Aldrig igen ews"  jag önskade att det hade blivit som vi sagt att vi aldrig mer inte skulle ses på så länge.. men nu är du borta och jag kommer aldrig att få se dig igen, aldrig höra ditt skratt, känna dina armar runt min hals, känna den känslan av lycka som jag gjorde när jag var med dig!
det gör så ont att veta att jag aldrig mer kommer att få vara med dig Natalie. 
Du hade något som ingen annan har.

Hade jag vetat att du skulle försvinna två dagar efter det och lämna oss föralltid så hade jag hållt fast dig och aldrig släppt taget.
jag fick iallafall ett sista "puss" ett sista "tack för dagen hjärtat" en sista natalie kram...
gud jag saknar dig smulan ♥


puss


Kommentarer
ellen

fint skrivet stumpan.

2010-09-14 @ 20:01:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0