så dålig uppdatering att jag tar till med hårdhandskarna!

du är så dålig på att uppdatera älskling, jag vet att du älskar att skriva här ändå ;)

du lägger just nu upp en biokväll för dig och mig och jag längtar, de låter så underbart! jag längtar nå så fruktansvärt, sen ska jag sova hos dig massor. nu när jag får mitt busskort, då ska jag fan bo med dig! och när jag inte bor med dig ska du bo med mig! för snart börjar min praktik och jag ska upp lika tidigt som du och de gör ingenting! hihi bra va va va va! din gris, du låter som en gris. men du är så jävla söt ändå. men de vet du ju.
sluta läs andras bloggar med ank-röst! eller okej, du får det. de låter så roligt :)
de här var en uppdatering från mig ,för att du aldrig gör någon. även om du sa de nyss, men jag tycker du kommer på fredag, och raggar. mhmmmm!
jag älskar dig min käraste, du är den mitt hjärta håller närmast & jag vill aldrig låta dig försvinna ur mitt liv.
och de kommer jag aldrig tillåta även om du hatar mig. nana!
du är min allra bästa vän, därför säger jag de här - du är underbarst på jorden.
den här är till dig


i know that you'll be there when I need you the most



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0